nybjtp

Ministeru di u Cummerciu di a Republica Populare Chine Amministrazione Generale di e Dogane di a Republica Populare Chine Avvisu

N ° 46 di u 2021

In cunfurmità cù e disposizioni pertinenti di a Legge di Controlu di l'Esportazioni di a Republica Populare Chine, a Legge di u Cummerciu Esteru di a Republica Populare Chine è a Legge Doganale di a Republica Populare Chine, per salvaguardà a sicurità è l'interessi naziunali, è cù l'appruvazioni di u Cunsigliu di Statu, hè decisu di implementà u cuntrollu di l'esportazioni nantu à u perchloratu di potassiu (numeru di mercurie doganale 2829900020), In cunfurmità cù "Misure per u cuntrollu di l'esportazione di i chimichi cunnessi è l'equipaggiu è tecnulugii cunnessi" (Ordine No. 33 di u Amministrazione Generale di e Dogane di u Ministeru di u Cummerciu Esteru è a Cooperazione Ecunomica, Cummissione Naziunale Ecunomica è Cummerciu, 2002), i temi pertinenti sò annunziati cum'è seguente:

1. L'operatori impegnati in l'esportazione di perchlorate di potassiu deve esse registratu cù u Ministeru di u Cummerciu.Senza registrazione, nisuna unità o individuu pò impegnà in l'esportazione di perchlorate di potassiu.Cundizioni di registrazione pertinenti, materiali, prucedure è altre materie seranu implementate in cunfurmità cù "Misure per l'Amministrazione di a Registrazione di Articuli Sensibili è Operazioni d'Esportazione di Tecnulugia" (Ordine N ° 35 di u Ministeru di Cummerciu Esteru è Cooperazione Economica in 2002). ).

2. L'operatori di l'esportazione anu da dumandà à u Ministeru di u Cummerciu per mezu di u dipartimentu cummirciali cumpetente pruvinciale, compie u furmulariu di dumanda per l'esportazione di articuli è tecnulugii à doppiu usu, è presentanu i seguenti documenti:

(1) Certificati d'identità di u rapprisentante legale di u candidatu, u direttore principale di l'impresa è u gestore;

(2) Una copia di u cuntrattu o accordu;

(3) Certificazione di usu finale è usu finale;

(4) Altri documenti devenu esse presentati da u Ministeru di u Cummerciu.

3. U Ministeru di u Cummerciu hà da fà un esame da a data di riceve i ducumenti di l'esportazione di l'esportazione, o inseme cù i dipartimenti pertinenti, è piglià una decisione nantu à cuncede o micca a licenza in u limitu di tempu legale.

4. "Dopu à l'esame è l'appruvazioni, u Ministeru di u Cummerciu emette una licenza d'esportazione per l'articuli è e tecnulugii di duplice usu (in seguitu chjamatu licenza d'esportazione).".

5. E prucedure per dumandà è emissione di licenze d'esportazione, a gestione di circustanze spiciali, è u periodu di conservazione di documenti è materiali sò implementate in cunfurmità cù e disposizioni pertinenti di "Misure per l'amministrazione di licenze d'importazione è d'esportazione per u doppiu usu". Articuli è Tecnulugie » (Ordine N ° 29 di l'Amministrazione Generale di Dogana di u Ministeru di Cummerciu, 2005).

6. "Un operatore d'esportazione deve emette una licenza d'esportazione à a dogana, gestisce e prucedure doganali in cunfurmità cù e disposizioni di a Legge Doganale di a Republica Populare Chine, è accettà a supervisione doganale.".A dogana gestisce e prucedure di ispezione è liberazione nantu à a basa di a licenza d'esportazione emessa da u Ministeru di u Cummerciu.

7. "Se un operatore d'esportazione esporta senza licenza, fora di u scopu di a licenza, o in altre situazioni illegale, u Ministeru di u Cummerciu o a Dogana è altri dipartimenti impone penalità amministrative in cunfurmità cù e disposizioni di e lege è regulamenti pertinenti; ";Se un crimine hè custituitu, a rispunsabilità penale serà investigata secondu a lege.

8. Stu annunziu serà ufficialmente implementatu da u 1 d'aprile di u 2022.

Ministeru di u Cummerciu

sede doganale

29 di dicembre di u 2021


Tempu di Postu: 29-Mar-2023